ON SOM
Oficina Barcelona
C. Roger de Llúria, 113 4t
08037 Barcelona
93 004 75 17
info@empresaclima.org
L’Alemanya reobre el debat al Vell Continent en reclamar una major flexibilitat en els objectius d’emissions de CO₂ per a la indústria automobilística.
La regulació d’emissions de diòxid de carboni a la Unió Europea torna al centre del debat polític i industrial després d’uns mesos en estat latent atès que el focus semblava estar en altres àmbits. I és que Alemanya, la major potència automobilística del continent, ha demanat formalment una major flexibilitat en la normativa comunitària sobre CO₂, en un moviment que reflecteix les tensions creixents entre els objectius climàtics i la realitat industrial del sector.
El Govern alemany considera que els actuals objectius, dissenyats per accelerar la descarbonització del transport, podrien generar efectes adversos si no s’ajusten a les circumstàncies econòmiques i tecnològiques actuals. La petició no implica un abandonament de les metes climàtiques, però sí una revisió dels terminis i mecanismes per assolir-les.
Seguir llegint a El Periódico de la Energía
Oficina Barcelona
C. Roger de Llúria, 113 4t
08037 Barcelona
93 004 75 17
info@empresaclima.org